duminică, 10 ianuarie 2010

1. Ce ai facut nou in 2009, ceva ce n-ai mai incercat pana acum?

Am vazut orasele Arad si Satu Mare,ca urmare a cunostintelor mele in materie de chimie...\:d/
M-am urcat intr-un tramvai din Arad,vrand sa vad unde duce...m-am intors in acelasi loc din care am plecat...:d
Am fost trezita in fiecare zi,timp de o saptamana,de simfonia prepararii cafelei,la 6 dimineata...:-L
Am fost in prima mea tabara,undeva in Bihor...Mi-am facut prieteni noi.:D
Mi-am pus in aplicare hobby-ul meu pentru designul interior...;;)
Am fost la mare dupa 2 ani,fara ai mei parinti...;))



2. Te tii de ceea ce-ti propui la cumpana dintre ani? Iti vei stabili si mai multe scopuri pentru anul urmator?
De obicei nu stau la 00:00 sa imi pun dorinte...Am multe lucruri sper care aspir,multe prioritati in viata...Sunt foarte incapatanata si atunci cand imi doresc ceva cu adevarat,nu ma las pana cand nu obtin...D:

3. A nascut cineva apropiat tie? - Nu.

4. A murit cineva apropiat tie? Da...

5. Ce tari ai vizitat? -Anul asta doar scumpa noastra Romanie...

6. Ce anume din ceea ce ti-a lipsit in 2009 ai vrea sa ai in 2010? Mi-a lipsit vara din 2008...:-<

7. Ce data din anul 2009 iti va ramane vie in amintirile tale si de ce? ...sunt multe zile din 2009 pe care mi le reamintesc cu placere...toate raman in sufletul si in mintea mea...

8. Care a fost cea mai mare realizare in acest an? O nationala de Chimie...

9. Care a fost cel mai mare esec?Faptul ca nu am reusit sa dovedesc cat stiu...

10. Ai avut parte de boala sau raniri mai serioase? Nu,insa fiindca mi-am neglijat sanatatea,am lesinat la scoala...am facut cea mai dura profesoara pe care o aveam sa planga;))

11. Care a fost cel mai bun lucru pe care l-ai cumparat?Nu mi-am cumparat nimic extraordinar in 2009...:D

12. Comportamentul cui merita sarbatorit/apreciat? Nu stiu...Probabil al celor ce isi urmeaza visele si isi traiesc viata in adevaratul sens...

13. Comportamentul cui te-a dezamagit sau ti-a provocat tristete mare? Al unei persoane in care aveam incredere,insa care a uitat ce s-a intamplat in trecut...

14. Unde s-au dus o mare parte din banii tai? Mare parte din banii mei sunt la saltea;;)..nu prea arunc banii pe fereastra...mi-am luat carti,chestii pentru camera mea din banii mei...

15. In legatura cu ce anume ai fost extrem de bucuroasa? Bucurie si melancolie in acelasi timp...cand o persoana care imi lipseste foarte mult,prin naivitate si incocenta infantila si-a exprimat sentimentele fata de mine...

16. Ce cantec(e) iti vor reaminti mereu de anul 2009?Multe piese...in special cele ale caror artisti i-am descoperit anul asta...si sunt multi...

17. Comparativ cu anul trecut esti:

* Mai fericită mai putin fericita? In 2009 am fost si foarte fericita si foarte trista...Momentan aspir catre o stare mai buna...

* Mai slaba sau mai plinuta? Am o greutate destul de constanta...doar in perioadele critice slabesc din cauza stresului...

* Mai bogata sau mai saraca? - Mi-am pus banii la saltea...bogata financiar,da' nu-mi pasa...Mai bogata datorita experientei acumulate...

18. Ce ai fi vrut sa fi facut mai mult?Nu l-am ascultat pe Gandhiji("Live as you were to die tomorrow.Learn as if you were live forever.)"

19. Ce ai fi vrut sa faci mai putin? -Sa fiu mai putin iresponsabila.

20. Cum vei petrece Craciunul? - Chiar nu stiu...

21. Care a fost cea mai buna carte citita? - Sunt multe carti care mi-au placut...fiecare in felul ei...Probabil cartea din care am citat pe blog...

22. Ce ti-ai dorit si ai primit?Mai astept sa vad daca l-am primit sau nu:">

23. Care a fost filmul tau preferat din acest an? -habar n-am:-??

24. Ce ai facut de ziua ta? - ceva deloc minunat...m-am bucurat mai mult a doua zi...:">

25. Cum ai descrie stilul tau vestimentar in 2009? - foarte diversificat...cand merita,incerc sa ma adaptez situatiilor,alteori nu-mi pasa cum sunt imbracata...

26. Ce te-a mentinut pe lina de plutire? Speranta...:D

27. De cine ti-a fost dor? -Inca imi e dor...Si sunt multe lucruri de care imi e inca dor...:-<

28. Care a fost cea mai interesanta persoana pe care ai cunoscut-o?Asta chiar nu stiu..:D:-??

29. Spune-ne o lectie de valoare invatata in 2009: Am invatat destul de multe in 2009...

Desi tarziu,poate o mai preia cineva:D

Pentru Amaru':




5 comentarii:

Zadkielix spunea...

Iti urez ca si in 2010 sa traiesti si alte experiente la fel de interesante, de placute!
Poate, chiar (asa cum intuiesc) ti-as dori sa cunosti si alte distractii, alti oameni, alte locuri!
Cu siguranta te vei simti intotdeauna in largul tau!
P.S
Merci pentru comentarii! Te astept , pe viitor sa lasi din ce in ce mai multe! Nu de alta, dar chiar imi doresc sa aflu si opinia ta in legatura cu subiectele, cu ceea ce mai postez si eu, asa...
Toate cele bune!
Zadkielix alias D.M

Printre Gânduri spunea...

Multumesc Zadkielix...
Imi doresc sa am un 2010 de nota 10...:D
O sa las comentarii in masura timpului liber pe care il am...
Multumesc ca ai trecut pe aici.
Toate cele bune si tie!

Xander spunea...

N-am rosii...nu pot sa invat daca nu am rosii!!

Alexandra spunea...

pot s`o preiau?:D

Printre Gânduri spunea...

Bine ai venit,Broken!
Singur ca poti,e liber la preluat.