duminică, 31 ianuarie 2010

Nu doar Inna...

Am revenit...tocmai am aflat ceva si vreau va impartasesc
Nu am mai avut timp,si nici starea necesara ca sa scriu...
Am citit,am mai comentat,dar n-am mai scris...

In ultima vreme au iesit multi artisti romani pe piata.Cu tot felul de piese.Stilul?...Dance,Clubbing,nu stiu sa-l denumesc...
S-a tot vorbit de Inna,ca a ajuns pe locul 1 in Bilboard Dance Airplay parca...(sper sa nu gresesc)...
Inna nu e singura...
Edward Maya i-a "innebunit" pe cei din Quebec...Adica pe cei din Canada.
Abia a intrat in top,insa cu siguranta o sa ocupe un loc destul de bun.
Dovada:
Despre el nu s-a vorbit nimic..cel putin eu nu stiu sa fi avut prea multa promovare pe la noi prin tara...
S-a vorbit de altii...Altii care poate meritau,sau poate nu...
Nu mai zic nimic...


Scuzele mele daca sunt acida si daca va dezamagesc.O sa incerc sa vad altfel lucrurile.

10 comentarii:

Lucian Vâlsan spunea...

Oricum ambii pomeniţi în articol sunt cel puţin varză dacă nu chiar afoni.

Printre Gânduri spunea...

Desi nu sunt in masura sa vorbesc,consider ca
prea multi "artisti" sunt pe piata muzicala din Romania...zilnic apare o alta "diva"...
Prin articolul asta am vrut sa subliniez modul in care se promoveaza unii...
De Inna mai toti stiau ca e in top...oare de ce?

nasturash spunea...

Cand poti, treci pe la mine, ti-am pasat o leapsa:*

Zadkielix spunea...

Vrei sa afli ceva din culise?
Nu te invit sa asculti parerile entuziasmante ale lumii ce lucreaza in show-biz....
Poate sa se spuna multe...
Nu desconsider nici un fel de om, ins a isteria cu Inna ma cam lasa rece

Xander spunea...

Stilul se numeste tigai pe scari si e din ce in ce mai popular printre tinerii al caror creier a fost nivelat cu facaletul.

P.S. Scrie mai des :P

Printre Gânduri spunea...

ok,ok...cand eram mai mica numeam "creier siliconat si intins cu placa"

P.S.Toata saptamana am fost la scoala,n-am avut timp sa scriu.
Am inceput cu "copilasii" hidratilor de carbon,pe care i-ai avut tu la examen.

Isa spunea...

Mie o colega mi-a zis ca Inna canta minimal,si am descoperit spre fericirea mea (yay!! <333) ca diferenta dintre minimal si house e ca minimal are si 3 versuri care se tot repeta :>.Deci e clar :).
Oricum nu inteleg "succesul" tipei asteia...nici macar nu arata bine sa zici ca a reusit datorita imaginii :|

Printre Gânduri spunea...

Isa,bine ai venit!
Nici eu nu stiam ca asta e diferenta dintre minimal si house...
Nu mai zic nimic referitor la Inna...

adniana spunea...

Nu o suport pe Inna,e afona si extrem de urata...prea mult machiaj:) nu suport melodiile romanesti gen minimal si house...sunt "inspirate" in cea mai mare parte..idioti!

Printre Gânduri spunea...

Totusi,melodiile astea romanesti sunt extrem de apreciate...
Oare mai transmit ele ceva?